*Lenas lilla blogg*

Göteborg here we come....

Publicerad 2011-05-13 06:33:18 i Allmänt,

Jaha då är man uppe med tuppen för att ställa färden mot baksidan av sverige. ;)
Idag ska vi alltså  till Göteborg  där vi ska tillbringa helgen.
Det ska bli najs. :)
Anledningen till att vi ska till G. är att det är GP i speedway på Ullevi i morron.
Men lite annat ska vi nog hinna med oxå.
Hoppas bara att vädergudarna är med oss.

Det kommer väl inte att bli så dära himla mycket bloggande i helgen.
Men ett å annat inlägg ska jag nog hinna med. ;)

MEN GLÖM INTE att det är fedagen den 13:e IDAG !!!! ;)

Pöss på er.

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2011-05-13 10:06:49

Hoppas att ni får en trevlig helg!

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-05-13 10:21:12

Ha det så trevligt!

Postat av: Monika

Publicerad 2011-05-13 10:47:33

Ha det så bra i Gbg, jag älskar den staden :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela