*Lenas lilla blogg*

Telefonen & internet funkar inte....

Publicerad 2011-03-14 14:45:11 i Allmänt,

Nu funkar inte telefonen och internet...
Samma visa varje vår...
Om dom kunde fixa ledningarna ordentligt nångång istället för att lappa å laga...
Varje vår när det börjar bli blött i backen så slutar min telefon att funka.
Och så kommer dom och lagar lite ...skarva på en ny bit. Och nästa vår så får jag ringa igen.
Får se när dom kommer och fixar telefonen denna gång.
Som längst så har vi varit utan telefon 6 veckor tror jag det var innan dom kom och lagade ledningen.
Snacka om att jag ringde och tjatade då.... :)
Idag sa hon när jag ringde och felanmälde att 5 dagar har dom på sig... så jag ger mej f*n på att dom inte kommer förrän om 5 dagar.

Kommentarer

Postat av: Elin Markusson

Publicerad 2011-03-14 17:56:49

Hej!

Kul du ville vara med. :)

1 lott är skriven.

LYCKA TILL!

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2012-01-12 22:44:51

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela