*Lenas lilla blogg*

Känner mej helt slut....

Publicerad 2011-03-12 17:31:44 i Allmänt,

Hemkommen efter en dag på jobbet....känner mej helt slut i kroppen och framför allt i knoppen.
Har en sån fruktansvärd huvudvärk... har haft det ett tag nu.
Misstänker att det är dax för nya glasögon igen....
Får väl ta mej i kragen och beställa tid hos optikern snart.
Men ska INTE gå till specsaver i stan denna gång.
Köpte glasögon där sist... men har inte kunnat se i dom progressiva glasögonen som jag köpte... har ändå varit tillbaka å klagat flera ggr och dom har tom bytt glas men det hjälpte inte. :(
Nu ska jag ta och fixa lite räkmackor som vi ska smarra på ikväll.
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll och glöm inte att anmäla dej i min TÄVLING som på går just nu.

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2011-03-13 13:39:59

Måste ha dom på hela tiden o va envis som s....n! det är envana som tar lite tid.Kramis

Postat av: lina

Publicerad 2011-03-13 14:09:10

"Jag lämnar en kommentar" hehe =)

Postat av: Niffe

Publicerad 2011-03-13 14:32:24

Vill bara önska dig en trevlig dag :D Kram!

Postat av: josephine

Publicerad 2011-03-13 14:34:15

Har du läst boken Frost eller hört talas om den?

inte?

kika in här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela