*Lenas lilla blogg*

Fy Usch Tvi F* F*n S*tan h*lvete.....

Publicerad 2011-03-18 05:54:04 i Allmänt,

FYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAN på ren svenska....
Det har snöat i natt.... :(
Jag är trött på snön nu... hur j*vla trött som helst.
Fast hörde ju att det skulle komma snö... men dum som man är så trodde jag att kanske att snön skulle glömma att komma hit ;)
Men tji fick jag...
Nu bär det snart iväg för sista jobbarpasset denna vecka...7-14... sen 3 dagars ledigt. :)

Ha en bra dag och en trevlig helg ni som inte tittar in här nått i helgen.
Men GLÖM INTE min tävling som pågår just nu.

Pöss på er!  

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2011-03-18 09:08:33

Samma här.. snö och jag är så trött på den!

Trevlig helg på dig!

Postat av: mimmi

Publicerad 2011-03-18 21:49:42

Kul att du är med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela