*Lenas lilla blogg*

Ostkustleden/tjejfest

Publicerad 2011-06-12 10:41:06 i Allmänt,

Igår så gick jag ju en bit på ostkustleden med några tjejer... vi gick ca 1 mil.
Senare på kvällen så var det tjejfest.

Sträckan vi gick var jätte fin... men ganska kuperad så det tog lite på flåset ;)
Och det var en rolig kväll... träffade lite nytt folk som jag inte kände och det är alltid kul.

Vi fick välkomstdrink och jordgubbar
Sen var det räkbuffé
Kaffe och pannacotta.
Det slank även ner några alkohohaltiga drycker. ;)

Här kommer lite bilder sen i går.

     
                                                                            fika paus

           
                                    vi gick förbi några kor
           
en rastplats.    tjejerna som oxå gick      Här stannade vi och fikade 2:a ggn. vilken utsikt




 Och så fastnade även jag på bild denna kväll....Jordgubbar å drink... kan det bli bättre ????


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-12 11:18:59

Hejjsan!



Skulle jag passa i ljust hår?



Gå in på min blogg och tyck till! :D

Postat av: viktoria

Publicerad 2011-06-12 11:36:09

En mycket trevlig kväll med härliga tjejer.Kul att du följde med det förgylldekvällen ytterligare;)

Postat av: anna

Publicerad 2011-06-12 14:15:59

vad härligt det ser ut! sommar, sommar, soommaaar!!! kram

Postat av: Nett

Publicerad 2011-06-12 15:34:44

Vilkja fina bilder och den sista är ju underbar på dig.. Jordgubbar, ja det blir det här idag!

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-06-12 21:52:00

Se där ja..gottegris=b Ser inte fel ut=)

Sv:HAHAHAHAHA HOPPSAN!=D Ser att du fick en ko på bild;)

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-06-13 09:27:25

Så härligt du haft det då. Vilken bra bild på dig!

Postat av: Carina

Publicerad 2011-06-13 21:25:01

Härligt!!!

Å jordgubbarna och drinken såg ju inte helt fel ut ;-)



Kramar

Postat av: Lena

Publicerad 2011-06-15 15:07:47

Mysigt!!

Om ni ska gå flera gånger kan inte jag få följa med då??? Snälla =)



Kramar Lena B Henriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela