*Lenas lilla blogg*

Midsommarväder....

Publicerad 2011-06-25 15:05:38 i Allmänt,

Idag är det typiskt midsommarväder... ömsom sol ömsom regn.
Har legat på soffan på altanen och lyssnat på när regnet har smattrat mot plasttaket.
Och det fortsätter visst att regna.

Var ute på en promenad på förmiddagen... det behövdes kände jag efter allt gott man svullade i sig i går.
:)

Gick förbi hembygdsparken där det var friluftsgudstjänst...lagom den började så började det regna
Tror dom sjöng:
*Måste ha retat gudarna...för det är bara regn hos mej*
;)

Här kommer det iallafall några bilder sen igår.


grillen fixas.



Grillmästaren ser lagom glad ut ;)


Killsnack !!!



Till bords !

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-06-25 22:12:11

Jag ska se till att ljuset inte slocknar:).



Ni ser ut att ha haft det mysigt:). Hos oss stormade det men det regnade mycket lite. Nåt iaf!;).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela