*Lenas lilla blogg*

Ledig dag.

Publicerad 2011-06-07 09:05:22 i Allmänt,

Då har man varit ute på rundan igen då... efter att ha fuskat i 2 dagar...;)
Fast det var rätt skönt att få vila 2 dagar....benen har blivit "normala" igen.
Hade nog ansträngt dom för mycket... men nu är vi på G igen.... :)
Är ledig idag... men ska iväg på 5-kamp i kväll med jobbet.
Återkommer om det senare.



Måste bara visa vad fåglarna har fixat åt mej.... 9 st solrosor :)
Dom har bara kommit upp i min låda...och där får dom växa nu... lite kul vad naturen kan göra själv.

Kommentarer

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2011-06-07 09:34:16

Har nu äntligen slagit mig ner framför datorn med en mugg kaffe för att besöka din blogg. Har varit dåligt med det den sista tiden. Njutit av alla fina bilder mm. Vad som hänt den sista tiden är kul att läsa. Och ni har ju också varit ute på sjön...så härligt det är. Men din solbränna såg ond ut! Kramar från Maria

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-06-07 18:16:29

Men vad duktigt gjort av dom=D



Sv:Nej,det är inte bättre idag =(

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-06-08 09:19:01

och så bra siktat också =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela