*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-07-29 23:00:24

Här har det vart sol hele långe dan =D



Sv:Hahahaha önskade att jag kunde sovit till eftermiddagen,men det var bara att kliva upp kl.6 och jobba=b

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-07-29 23:11:16

Självklart!! jag gör det innan jag åker till stranden och solar =D

Postat av: Ninnie

Publicerad 2011-07-30 00:45:57

Tävlingen är avslut kika in och se om du är en av vinnarna annars så va gärna med igen om att bli nästa veckas vinnare



http://ninniejohanna.blogspot.com/2011/07/veckans-blogg-tavling.html?showComment=1311406331059

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-07-30 10:54:06

Sv:Förlåt..jag glömde =b Nu drar sömntutan till stranden.Vaknade nu hahaha =D

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela