*Lenas lilla blogg*

Kommer ni ihåg.....

Publicerad 2011-07-07 09:58:10 i Allmänt,

.... denna bild som jag visade i våras ????



På den här gamla rostiga fotogendunken jag plåtade ute i skogen.

Det var en del som tyckte jag skulle ta hem den och plantera blommor i den.
Och det tipset har jag gått och grubblat lite på....
Så idag gick jag förbi och kollade närmare på den för att se om det var nått att ta hem.
Som jag kunde se så var den Ok.

Men tyvärr så var den redan tingad... :(

Den hade fått hyresgäster.
En liten fågel har sitt bo i den just nu.
Så jag sa till fågeln...
- Du får 2 månader på dej att flytta....sen är den MIN !! ;)




GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIN BILD JAG TÄVLAR MED !!!

(det är den bilden med rabarbersaften)

Kommentarer

Postat av: Lisa - tecknar

Publicerad 2011-07-07 13:25:31

Tack! :) Jag håller faktiskt redan på att starta ett företag där mina teckningar kommer vara involverade :)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-07-07 23:30:47

Skratt:). Du får skynda dig innan nån annan tar den efter fåglarna har flyttat:).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela