*Lenas lilla blogg*

Slit å släp....

Publicerad 2011-01-08 05:36:22 i Allmänt,

Så underbart det är att kliva upp 05:15 en lördags morron.
Tycker inte ni det oxå...

Och så har man en delad tur på det oxå...bläääääää.
Men det är bara att bita ihop och se glá ut :D

Hoppas att ni som är lediga passar på att njuta riktigt riktigt ordentligt av det.

Ha en underbart bra dag alla finingar där ute...:)

Och tjatig som jag är så...
 
GLÖM INTE ANMÄLA DEJ I MIN UTLOTTNING DÄR DU KAN VINNA ETT PAR  TUMVANTAR !!!!!

Kommentarer

Postat av: Foton av Emma

Publicerad 2011-01-08 08:14:45

Hej!

Idag ska jag till Växjö så jag har inte tillgång till någon data men vill du veta vad jag gör så kan du följa mig via twitter!:)

Sök på fotonavemma så kommer jag upp!:)

Hoppas du får en bra dag så hörs vi när jag kommer hem!:D

Kram

Postat av: HANNA

Publicerad 2011-01-08 09:34:57

vinnarna av dagens blogg är uppe! var det du som vann kanske? Om inte, har du en ny chans i samma inlägg!

Postat av: ModelBea

Publicerad 2011-01-08 12:24:36

Massa extrabesökare står på spel!

Anmäl dig till min "dagens bloggar" där två vinnare alltid dras :) !



Lycka till!

Kram Bea

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-01-08 12:25:22

Godmorgon..eller middag är det nog för dig=)

Åh vad träligt pass du jobbar på en lördag=S

Postat av: mandis

Publicerad 2011-01-08 12:37:38

fin blogg

Postat av: Mona

Publicerad 2011-01-08 12:43:36

Vilka fina bilder du lagt in!!!! klär dig fö. med öron!! allt klär ju en skönhet!! Kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2011-01-08 12:58:27

Oj, vad du steg upp tidigt.

Fint väder här idag. -11 grader och sol. Härligt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela