*Lenas lilla blogg*

Ska till frissan...

Publicerad 2011-01-20 07:47:29 i Allmänt,

Precis... dit ska jag idag...har inte varit hos frissan på 2 år.
Blev så fruktansvärt besviken sist.
Men när man har sånt hår som jag har så kan man klippa lite i det själv utan att det märks om man klipper lite fel ;)

Måste sätta mej och skriva en liten minnes lapp oxå... så jag kommer ihåg vad jag ska försöka hinna med mer när jag ändå är i stan.
Minnet är bra men kort ;)

Men ni får ha en bra dag så hörs vi när jag kommer hem...

KRAMIZAR..

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2011-01-20 08:46:47

Oj 2 år...då är det dax nu o då får du allt slänga in en bild?



Ha en bra dag

Postat av: linn

Publicerad 2011-01-23 21:58:20

Men du skulle ha hållt dig tills du kom till stockholm, så kunde du klippt dig på laroy där dom både kör klippning och fönar håret rakt för 240 spänn!!! vi har ju samma hår typ, så lovar att det blir bra!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela