*Lenas lilla blogg*

Det regnar nu...

Publicerad 2011-01-08 13:00:37 i Allmänt,

Att det alltid måste komma ner nått uppifrån... Nu har snön övergått i regn.
Så nu var det snorhalt på vägen när jag åkte hem från jobbet.
Och fryser det sen på framåt kvällen... då blir det inte roligt att köra... men man är ju så illa tvungen ibland. :(
Funderar på att bara slappa nu innan det är dax att åka tillbaka till jobbet...

Men fortsätt kommentera och glöm inte anmäla dej till min UTLOTTNING som pågår just nu !!!!! :)

Kommentarer

Postat av: Fanny och Sandra

Publicerad 2011-01-08 14:51:47

Jätte fin blogg ! :))



Kommentera/följ gärna våran blogg också !

Postat av: ELLA GRÖN

Publicerad 2011-01-08 14:52:01

det var det också!:)

Postat av: bitterfittan

Publicerad 2011-01-08 15:37:27

jaa nya änglagård var faktiskt bra (: över förväntan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela