*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2011-02-11 20:13:33

Jobbar du i vården?

Ha en bra jobbarkväll

Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

Publicerad 2011-02-11 21:20:08

Hejsan! Jag är med i en tävling där man kan vinna en Webcam eller en rosa dildo, Så jag undrar ifall du skulle vilja vara snäll att rösta på mig här: http://kmill.blogg.se/2011/february/vinnarna-av-tavlingen.html?_tmp=70e50128f8de024c2d2f1d894cbe2eef54e1fb6f , skulle vara jätte snällt.

Och jag ber så mycket om ursäkt ifall du inte vill ha såna här kommentarer.

Kram ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela