*Lenas lilla blogg*

Posten

Publicerad 2011-02-02 06:27:27 i Allmänt,

Go morron go morron...ännu en arbetsdag att se fram emot.
Sista för denna vecka...GUTT !!!
Avslutar veckan med ett pass som ser ut följande 8-13 :)

Det regnade igårkväll så nu är det skridskois ute igen... så nu går man som om man skulle ha sk*tit  på sig när man försöker ta sig fram. ;)

Fick ett mail igår att ett paket var på väg till mej, (fast det är egentligen inte mitt) men sk*tsamma.. det som jag tycker är så bra med vissa som man beställer ifrån är att man får ett kolli-id så man kan följa paketet på postens hemsida... man ser hela tiden var paketet är... lite kul tycker iallafall jag.
Igårkväll när jag kollade så var det i Göteborg... och när jag kollade nyss så var det i Jönköping. Det börjar närma sig ;)

Nu får ni ha en bra dag allihopa och glöm inte anmäla er i min lilla TÄVLING.

 ///KRAMISAR ♥

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2011-02-02 08:23:55

Otroligt att man kan följa ett pkt sådär :)

Ha en fin dag idag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela