*Lenas lilla blogg*

NU är den hemma hos mej...

Publicerad 2011-02-18 22:35:07 i Allmänt,

Vilken då undrar ni säkert ;)
Min nya dator så klart...
Var och hämtade den innan jobbet i eftermiddags.
Men har inte hunnit packat upp den än... ska göra det när jag har lite mera tid så man får sitta i lugn och ro och mixtra med den.
Så tyvärr blir det nog inte förräns på måndag eftersom jag jobbar hela helgen. :(
Men då ska jag pyssla om min nya darling ♥  ;)

  Min !!! :)

Nu drar jag snart till sängen...klockan ringer tidigt i möra bitti.

Natti natti på er alla...

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2011-02-19 08:53:27

Va roligt med en ny dator :)

Postat av: Karin

Publicerad 2011-02-19 23:46:55

Åh... Jag vill också ha en ny dator! :)

Min är inte värst bra, och tangenterna slår dubbelslag titt som tätt. - Mycket irriterande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela