*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2011-02-18 10:29:06

Jag är på!! enkelt eller!!!!Kram

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2011-02-18 11:46:12

Tack nu har lilla mössan kommit. Blir kanon på min promenad idag :) Och nu måste jag fråga dig..den lilla notis lappen du hade skickat med mössan. Där står ju ditt namn osv. Har letat efter något sådant...var hittade du detta. Så trevligt tycker jag. Ha de gott Kram Maria

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-02-18 15:13:32

Den kommer att köras varenda morgon här hädanefter =)

Postat av: Lena johansson

Publicerad 2011-02-20 12:11:14

Hahaha,du är inte klok Lena,du är allt rolig du,nu ska jag ochså börja gympa,så varje morgon,du få ha de så gött nu.kram........

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela