*Lenas lilla blogg*

Dunder & Brak

Publicerad 2011-02-03 08:42:11 i Allmänt,

I natt har jag vaknat av dunder & brak minst 2 ggr.
Det har släppt snö/is från taket i natt pga. tövädret som är.
Första gången så slog det ner på altantaket med ett brak och andra gången slog det i stegen som sittter på baksidan av huset så sotarn kommer upp på taket, och den stegen sitter på den väggen där jag har huvudändan på sängen...Snacka om brak.
Lät som hela kåken höll på att ramla ihop. ;)
Man får inte vara lättskrämd...

Men nu ska jag göra mej klar för att åka till den "STORA" staden och handla.
Men vi hörs senare...


Till TÄVLINGEN   

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-02-03 10:09:37

Vilken trevlig natt du haft!=S Tur att du är ledig och kan lägga dig på sofflocket om du blir trött=b

Postat av: Monika

Publicerad 2011-02-03 16:02:23

Tur du inte va där ute :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela