*Lenas lilla blogg*

5 timmar på Akuten.

Publicerad 2011-02-22 20:17:24 i Allmänt,

Har tillbringat hela eftermiddagen på akuten...(5 timmar)
Och hur roligt är det på en skala 1-10 ?????

Har varit med yngste sonen idag.
Han får febertoppar  ända upp till 40 grader och har ont i ljumskarna.
Har varit på vårdcentralen ett antal ggr å dom gör inget .. säger bara att ät panodil.
Han har haft detta sen okt/nov.

Idag hade han så ont så han knappt kunde gå.
Så idag följde mamsen med till akuten... så idag fick vi både akutläk. med.läk och infektions läkare inkopplade. Men inte är vi så mycket klokare för det.
X antal prover tagna, EKG mm.

SÅ nu ska vi vänta på ytterligare provsvar och skiktröntgen.
Det enda dom kan komma fram tll är att han har en infektion i kroppen .. men inte vad för infektion.
Ett tag var dom inne på att det var en alvarlig sjukdom som hade med kötlarna att göra.. men det kunde dom efter ett tag nästan utesluta.
Bara hoppas på att röntgen och de andra provsvaren ska ge nått.

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-02-22 22:14:48

usch då vad obehagligt när ingen vet vad det är för fel=( Hoppas att det inte är nått allvarligt!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-02-22 23:06:56

Dom blev jättegoda och tack! :)

Postat av: Monika

Publicerad 2011-02-23 15:51:41

Jobbigt o inte veta vad det är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela