*Lenas lilla blogg*

Hemse

Publicerad 2011-08-24 19:04:44 i Allmänt,

I dag åkte vi till Hemse...
Men det var inte mycke att ha.
Men dom hade iallafall ett bolag... så där gick vi in å shoppade lite ;)
Sen åkte vi och handlade lite käk.
Åkte hem och och åt.
Resten av dan/ kvällen går åt till att bara slappa.

Nått vi har märkt när vi varit ute och åkt är att det finns massor med hus & gårdat TILL SALU !!!
Vill ingen bo kvar på Gotland eller???

Snart blir det Fångarna på fortet.

Tjingeling !


Får... finns det gott om här på Gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela