*Lenas lilla blogg*

Chefens fru...

Publicerad 2011-08-10 18:30:37 i Roligheter,


Kalle va småsur, fel på jobbet, fel på arbetskamraterna, fel på kaffet, fel på allt.
 
Chefen sa:
- Gör mig en tjänst! Ta ledigt resten av dagen, åk hem & dra över frugan.

Nästa dag kom Kalle skinande som en sol & var på ett underbart humör.

- Hur gick det?

- Det var kanon! Hon var helt vild! Vi älskade hela eftermiddagen.

- Jag sa ju att du skulle må bättre!

- Ja, tack! Å vilket trevligt hus ni bor i förresten....

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-08-10 19:22:27

haha den var bra!

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-08-10 20:20:20

HAHAHAHAHA!!=D

Sv:hahaha..alltid! Han brukar inte reagera på åskan,men inatt var den förjäklig.=b

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-08-10 20:22:13

Tack för gissningen :)



Postat av: Elin

Publicerad 2011-08-13 10:15:08

Hejhej, jättefin blogg!

Allt bra med dig?

Lust och följa varandra på bloglovin? Ha en bra dag, Kram. (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela