*Lenas lilla blogg*

Svartvitt...

Publicerad 2011-04-19 09:55:33 i Allmänt,

Halloj på er alla !!!
Underbart väder idag med... me like ... :)
Har hunnit med morgon promenaden och frullen.
Får se vad jag ska hitta på härnäst...tror det blir att rensa en rabatt...
Här kommer några bilder från morgon promenaden...
Idag kör vi på det svartvita temat... Tycker själv att bilder i svartvitt är oftast snyggare än i färg.

VAD TYCKER DU ???


Vem är det som klampar på min bro?????

Jo... det är bara "lilla" Bosco.... ;)



Här går vi vägen fram.....


Mossa på grenarna..


Jag tycker stenmurar är så fina... tänk vilket jobb det ligger bakom....


Här kan man sitta och vila om man vill... men det ville vi inte...





Kommentarer

Postat av: Elaine

Publicerad 2011-04-19 10:25:25

Det är faktiskt någon stackars sate som lagt energi på att göra en sittbänk på din lilla vandringsstig, så tryck ner arslet några sekunder.



Varför blev det inget fotografi på fröken i svartvitt?? Eller är du för grå....

Postat av: åsa

Publicerad 2011-04-19 10:50:59

Jättefint med svart/vita bilder.Gillar den med vägen bäst. Kram på dig!

Postat av: Monika

Publicerad 2011-04-19 11:09:39

Svart/vitt är fint :)

Ha det härligt i solen

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-19 12:47:51

Tack :)



Håller med, det är något alldeles speciellt med svartvita bilder!

Postat av: lena johansson

Publicerad 2011-04-19 15:21:49

Ja,jag håller med att svartvit ,är finare än i färg.Jag älskar svartvita kort.Ja du,Lena vem kan de ha varit som ha gått på din bro.det kan inte tänkas vara din lille hund som ha gått där.Vilken fin bild du hade tagit på kyrkan,är de än gammal kyrka.

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-04-19 21:22:34

Jättefina bilder!Svartvit är alltid fint.=b

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela