*Lenas lilla blogg*

Snart helg igen...

Publicerad 2011-04-28 23:13:08 i Allmänt,

Ja nu är det snart helg igen... så gutt...för denna helg är jag ledig. :)
Idag tog jag bilen till jobbet ;)
Kände inte för att cykla idag... lite för mörkt om kvällarna än...finns ju inga gatlyktor här ute i buschen...
Så risken att man cyklar på nått 4 bent är ganska stor. :)
Hade nog inte kunnat cykla idag ändå... för är fortfarande lite öm i akterspegeln.
Men nu ska jag gå å brottas med kudden tror jag.... hörs i möra igen.


Kommentarer

Postat av: Caroline =)

Publicerad 2011-04-29 09:35:37

Hehe, tack du! :) Känns riktigt nice att ha skrivit så många inlägg, ändå känner jag att inget av dem är meningslösa :) Jag ska snart gå och vila en stund tror jag, är rysligt trötter! :(

Postat av: Nett

Publicerad 2011-04-30 18:45:01

Vilken söt text på kudden :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela