*Lenas lilla blogg*

Ljusparty

Publicerad 2011-04-13 20:25:31 i Allmänt,

Har varit på ljusparty ikväll hos Tollan.
Brukar inte gå för jag klarar inte av alla dofter... får sån skallebang.
Men hon som höll i partyt tände inte en massa doftljus.
Skulle inte köpa nått... men när man väl är på ett sånt här party så känner man sig nästan tvungen att köpa något iallafall.
Så jag köpte 12 värmeljus med doft av *Geranium Citronella* för 95:-
Väldigt behaglig doft faktiskt.
Tänkte att jag kunde försöka ha tända doftljus åtminstone på toan.
För där är man ju inte hela tiden  ;)


VAD TYCKER NI OM DOFTLJUS?
NÅN FAVORIT???

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2011-04-13 23:22:24

nej inte min grej heller det där med doftljus. gillar dock rökelser, det brukar jag tända ibland!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-04-15 08:10:30

Jorgubb/rabarber gillar jag!!

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-04-18 00:46:29

Ja pepparkaka =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela