*Lenas lilla blogg*

Dom vilda djuren....

Publicerad 2011-04-16 09:20:46 i Allmänt,

.... hade visst tagit sovmorron idag.
Först skrämde vi upp en älg....sen skrämde vi 3 rådjur.
Hann tyvärr inte med med kameran... :(
Dom var för snabba...
Men fick en bild på en myrstack iallafall för den sprang inte iväg ;)


Här kommer lite fler bilder från morronrundan....


Hit men inte längre....lite träd som blåste omkull i stormen förra helgen.


Blåsippor...dessa fanns inte igår när jag gick... snacka om att det går fort nu.


En gammal småländsk stenmur.

Kommentarer

Postat av: krle

Publicerad 2011-04-16 12:35:48

Jaha ok

Postat av: lena johansson

Publicerad 2011-04-16 15:19:33

Men ,Lena,du få ju inte skrämma djuren i skogen.Vad skulle du säga om nån skrämmde dig,hahahhaah.Fina bilder du ha tagit tycker jag.............

Postat av: Siri / The Lion Queen

Publicerad 2011-04-16 15:25:09

Hej! Kolla in min tävling

Just nu kan du vinna en egen personlig design till just din blogg!

Klicka på länken: ;)

http://thelionqueen.blogg.se/2011/april/utkast-april-13-2011.html#comment



Sry om du inte gillar sådana här kommentarer :)

Vi ses

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-04-16 23:39:08

Jäklar vilken myrstack! Hahaha det hade ju vart fint om den knallat iväg;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela