*Lenas lilla blogg*

Vardag igen ...

Publicerad 2010-09-06 09:14:07 i Allmänt,

Nu är återigen den tråkiga vardagen här igen... :(
Vilket innebär att nu är det bara jobb och dom vanliga vardagsbestyren som gäller.
Ingen lååååångledighet att se fram emot som det ser ut just nu.
*Men jag é int bitter* ;)
Fast börjar inte jobba förrän kl. 14,00 så jag börjar arbetsveckan med sovmorron... :)
Ska bli kul att träffa jobbarkompisarna igen.
För det är ett härligt gäng jag jobbar ihop med. (Kram på er tjejer)
Men nu är det nog dax för lite frukost...
Är faktisk lite sugen på rostat bröd idag med god marmelad på... det var länge sen jag åt det.

Kommentarer

Postat av: Trondaurora

Publicerad 2012-01-03 08:34:29

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela