*Lenas lilla blogg*

Tröttare än tröttast...

Publicerad 2010-09-23 06:00:33 i Allmänt,

*GÄSP*... lika trött idag om inte värre tror jag.
Måste vara hösttrötthet eller nått.
Kvittar ju när man kommer isäng.. är visst lika trött om mornarna ändå. :(
Men nu bär det snart av mot jobbet igen...
Tänk om man slapp gå upp så tidigt utan man fick gå upp när man kände sig pigg... och då gå å jobba... ;)
Men det skulle ju aldrig  funka i verkligheten... :P
Men man kan ju alltid drömma om det :)



// KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela