*Lenas lilla blogg*

Nästa hållplats... sängen !!!

Publicerad 2010-09-27 22:34:28 i Allmänt,

Jaha... då är snart denna måndag oxå slut...återstår ungefär 1 ½ timme...sen kommer...SPÖÖÖK timmen ;)
Har mest suttit i tv-soffan och glott på tv ikväll.
Usch så lat man är egentligen... ;)
Men tycker man får vara det när man har jobbat hela dan.
Nu ska jag faktiskt redan gå och lägga mej...sov dåligt natten som var...och den där %¤&/()&%#"¤& klockan kommer att ringa vid 5,30. :(

Så natti natti //KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela