6 st filmer..
1) EASTERN PROMISES
Den får av 5 möjliga.
Lite konstigt slut på filmen.
2) GHOST SHIP
Den får av 5 möjliga.
3) GRAND AVENUE
Den får av 5 möjliga.
4) MIN BRORS FLICKVÄN
Den får av 5 möjliga.
5) UPTOWN GIRL
Den får av 5 möjliga.
6) THE TRANSPORTER
Den får av 5 möjliga.
Så där... det var lite blandad kompott av filmer.
Hoppas du hittar nån du gillar. :)