*Lenas lilla blogg*

6 st filmer..

Publicerad 2010-09-13 13:20:49 i Film/TV/bio,

Eftersom det är regn och rusk och man gärna inte vill gå ut... så kommer här några förslag på filmer jag sett sista tiden.


1) EASTERN PROMISES


Den får  av 5 möjliga.
Lite konstigt slut på filmen.

2) GHOST SHIP


Den får  av 5 möjliga.


3) GRAND AVENUE


Den får  av 5 möjliga.


4) MIN BRORS FLICKVÄN


Den får  av 5 möjliga.

5) UPTOWN GIRL


Den får  av 5 möjliga.


6) THE TRANSPORTER


Den får   av 5 möjliga.


Så där... det var lite blandad kompott av filmer.
Hoppas du hittar nån du gillar. :)

Kommentarer

Postat av: Elaine Oscarsson

Publicerad 2010-09-13 17:31:08

Eastern promises spelade jag in men har inte tittat på.

Sedan har vi Göta Kanal 3 och Shutter Island som jag vill se även om de flesta säger att de inte är sådär.

Känner inte att jag kan ge mig tid att se på film, för det ska hända när Jennelie sover och då är min släktforskning viktigare när jag får egen-tid.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela