*Lenas lilla blogg*

Tack !

Publicerad 2010-10-20 16:28:14 i Allmänt,

Tack för alla krya på dej hälsningar...verkar faktiskt som om det var morron ont bara.
Om det nu inte är förkänning på nått som komma skall. :S
Tog ju bussen till jobbet idag... Chauffören höll på att svimma... vi var hela 2 passagerare...brukar sällan eller aldrig åka nån med den turen. :D
Skulle gärna ta bussen till jobbet... nackdelen är att det inte finns nån buss som går hem igen som passar mej. :(

Gubben kom och hämtade mej på jobbet... så vi åkte och handlade...köpte mej en ny matberedare idag. :)

Dom har lovat snö här idag ... men än har det inte kommit nån snö...den behöver faktiskt inte heller komma. :(

Räcker om det är snö på Julafton. ;)

Nu ska vi käka... see U later... :)

Kommentarer

Postat av: Lena johansson

Publicerad 2010-10-20 18:07:36

Hej,Lena,så det blev en ny matberedare nu,jag ska titta på en sådan nere i ullared nu när vi åker dit.Nu blev du säkert chockad,att jag skriver till dig här på din blogg,jag ha funderat länge på att skriva här tilldig ibland,när man läser vad du ha skrivit för nåt,nu få du ha det så bra, och lycka till med din nya matberedare...........kram.......

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-10-20 21:20:29

Håller med dig,det räcker med snö på julafton. Vill inte ha en vinter till med så mycket snö som det var i vintras=S Jag cyklade varje dag till jobbet,fan vad jobbigt det var.



Bra att det onda försvann,inte kul med halsont:)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela