*Lenas lilla blogg*

Stickar... stickar... å...stickar..

Publicerad 2010-10-27 22:19:47 i Allmänt,

Ja precis så är det :)
Jag stickar... stickar ....å... stickar...
Har fått lite beställningar nu som jag vill få klara. :D
Och så är det skön avkoppling så här på kvällskvisten när man har jobbat hela dan och sen styrt om det man ska här hemma.
Nu ska jag kolla runt lite på nätet... sen blir det att brottas med kudden en stund innan man somnar.
Har iallafall sovmorron i morron... ska bli så sköööööööönt !!!

God natt mina små änglar. :)

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2010-10-28 10:27:41

//SVAR//



Tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela