*Lenas lilla blogg*

Regnar igen...

Publicerad 2010-10-27 18:06:10 i Allmänt,

Blev långdag på jobbet idag igen.
Idag var det PK-möte på eftermiddagen så då var man ju tvungen att sitta still igen. :)
Fast det blev ju kaffe och kaka så det lättar ju upp allt ;)
Kladdkaka med pepparkakssmak och vaniljvisp.
Smakade mest pepparkaksdeg tyckte jag...

Hunnit med en rask promenad  sen jag kom hem....
Hann precis gå färdigt innan regnet kom igen.

Och nu så står fläskpannkakan i ugnen så nu ska jag snart äta.

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2010-10-28 22:38:32

Mumsigt det ser ut! Nu blev man ju hungrig, typiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela