*Lenas lilla blogg*

Pust !!!

Publicerad 2010-10-07 19:01:44 i Allmänt,

Äntligen hemma efter en lååååång dag.

Vi har haft schemaläggning på jobbet hela dan...

Man är inte van att sitta still nästan en hel dag så bara det är jobbigt...
Och sen hålla reda på alla turer som ska läggas så att dag och kväll täcks upp med personal.

Men vi tjejer gjorde ett jätte bra jobb. Och alla hjälptes åt att byta turer för att det skulle passa.
Men nu är 15 veckors schema klart iallafall... skönt!

Sen var det bara hem och vända för att åka till stan och handla...
Resten av kvällen kommer jag att tillbringa i soffan framför tv:n... med ett handarbete.
Finns några bra program som jag vill se ikväll. :) 


Kram på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela