*Lenas lilla blogg*

Ont i halsen...

Publicerad 2010-10-20 05:54:59 i Allmänt,

Vaknade med ont i halsen nu ... hoppas det bara är sånt dära morronont och att det går över när man har vaknat till liv ordentligt. :S
Har ingen lust att bli sjuk...fast det får man ju inte själv bestämma. :(
Så det är väl bara vänta och se.
Ute är det tjock dimma... går knappt att se handen framför sig.
Idag tänker jag ta bussen till jobbet...
Så får gubben hämta mej när jag slutar...för vi ska ändå till stan och handla och jobbet ligger på väg till stan ... nästan iallafall... ;)
Så nu ska jag bara fylla på kaffe koppen en gång till så är jag klar för avfärd mot jobbet.

Ha en bra dag alla sötnosar där ute i cyberrymden. //Kram

Kommentarer

Postat av: Maria (Maria's Hörna)

Publicerad 2010-10-20 07:16:30

Krya på dig och hoppas du klarar dig utan en förkylning. Är själv hemma idag (hela dagen) med en kass mage. Usch.

Skulle ju ha jobbat 3 timmar idag.

Ta hand om dig //Maria

Postat av: Maria (Maria's Hörna)

Publicerad 2010-10-20 07:19:53

Hej igen

Har ju glömt att namna vilka jättefina hundar du har. Är själv en riktig djurmänniska som bara älskar djur i alla dess former (nästan alla djur i alla fall) Kanske inte skulle ha en orm eller spindel hemma. Men visst är dom fina på sitt sett :)//Maria

Postat av: Mariette

Publicerad 2010-10-20 13:56:22

Hoppas du håller dig frisk! MYCKET vitlök i vinter håller sjukdomar (och förmodligen människor också tyvärr) borta :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-10-20 15:53:43

Sv:Ja det är inte klokt vad en del hundar håller på,hahaha! Jag hoppas oxå att det går över snart,det blir änna lite dyrt=/



Hoppas att det onda går över:(

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela