*Lenas lilla blogg*

Min "lediga" dag...

Publicerad 2010-10-15 23:43:23 i Allmänt,

Ja då har man haft en dag ledigt från jobbet...men ledig vad är det??? går det att äta???
Är man ledig så finns det jobb att göra hemma. :(
Har frostat av min frys och rensade ur gammal mat och annat som legat länge.
Vad gott om utrymme det blev i frysen... :)
Sen så passade jag på att baka bullar så jag kunde fylla frysen igen ;)
Har nu en jobbhelg framför mej... men har sovmorron i morron som tur är...börjar inte förrän kl.11,30.
Så ska snart krypa ner under täcket...gubben ligger redan och sover... han börjar jobba betydligt tidigare än mej i morgon. Tror han ska upp redan kl.04,50...känns inget inbjudande alls att gå upp så tidigt..så det känns rätt bra att man får ligga kvar i sängen några timmar till då...;)

GGGOOO NNNAAATTTTTT !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela