*Lenas lilla blogg*

Massage

Publicerad 2010-11-12 10:35:00 i Allmänt,

Var iväg på massage igår kväll.
Gud så skönt det var.
En bekant har börjat ge massage så jag ringde henne igår och frågade om hon hade nån tid...
Och det hade hon :)
Hon var jätte duktig tyckte jag... visst att det gjorde ont på vissa ställen men det visste jag ju att det skulle göra.

*ONT SKA MED ONT FÖRGÅS* ;)

Är lite öm här och där idag men det är smällar man får ta.
Men tänker gå dit igen...så smidigt när det är på nära håll.




Kommentarer

Postat av: R-M

Publicerad 2010-11-12 11:13:00

Halloj vem ger massage?? Tar hon/han emot privat eller hur går de till jag som har så ont är nyfiken på allt!!

Postat av: Dixi Wonderland

Publicerad 2010-11-12 11:18:57

Svar: Kolla kategorin Vblog så finns de en video där jag berättar alla hans raser ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela