*Lenas lilla blogg*

Halloj på er...

Publicerad 2010-11-26 08:56:51 i Allmänt,

Äntligen fredag och helg.... :)
Har redan varit ute och skottat lite snö.....
Inte den bästa syssla för mej eftersom jag har problem med axlar och nacke...
Men det är sånt man får ta...:)
Ska strax in till stora staden...
Måste in och handla lite mat och så har jag några andra små ärenden som ska fixas.
Sen ska jag fixa och trixa lite här hemma så jag får upp alla adventsgrejer...
Men ha en bra snöig dag alla godingar där ute i bloggrymden...
Löv U ♥

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2010-11-26 09:55:02

Javisst är det härligt med en ledig fredag! T.o.m vi i Skåne skottar snö idag. Ha en riktigt härlig fredag!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela