*Lenas lilla blogg*

Tungt...

Publicerad 2010-05-21 09:29:06 i Allmänt,

4,5 km stavgång avklarad.
Men idag var det fruktansvärt tungt att gå.
Men det var väl för att jag skulle ta tiden på mej själv idag.
Höll på att ge upp efter halva sträckan... men skam den som ger sig. :)
Så här tungt har det inte varit på länge nu... men det kommer väl lite bakslag ibland... det kanske ska vara så vad vet jag.
Jag gör så gott jag kan iallafall. :)

Och den underbara solen gör oss sällskap även idag och det tackar man ju inte nej till.
Så det blir till att vara ute och fixa och dona i trädgården innan man ska iväg och jobba ett kvällspass sen.
Jobbar ju hela helgen också.
Och det känns ju lite si å så om det blir fint väder.
Men det är bara att jobba på och se glad ut.  ;)

Nu ut och påta i jorden.

Ha en bra dag alla och passa på och njut av solen ni som kan.

Kommentarer

Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Publicerad 2010-05-21 15:56:27

Hej!

Tack så jättemycket! Och jag hoppas att du har en kanonfredag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela