*Lenas lilla blogg*

Snart Måndag.... :(

Publicerad 2010-05-30 22:15:13 i Allmänt,

Då är denna helg snart över... FY vad fort helgena går när man är ledig.

Som sagt så har jag tillbringat hela söndagen på speedwaybanan i Målilla.
Har varit funktionär både på Knattematchen och på Div 1 matchen.
Solen sken och det var riktigt skönt, det var bara mot slutet av div 1 matchen
som det började
bli lite kyligare...så då åkte en långärmad tröja på...

Dackarnas knattelag vann sin match.
Tyvärr gick det inte lika bra för Div 1 laget.

Nu väntar sängen på mej så nu säger jag natti natti.

Och hoppas alla mammor har haft en bra dag.

Jag fick en orkide av min son ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela