*Lenas lilla blogg*

Smatter mot fönstret...

Publicerad 2010-05-05 06:44:07 i Allmänt,

Vaknade av att regnet smattrade mot sovrumsfönstret, och ute bara öste regnet ner
...Jippi...NOT!!!

Fast kunde ha varit värre... hörde att det var snö på sina håll...
och det vill vi INTE ha nu.

Så ska man snart iväg och sitta på möte hela dagen..
 inte riktigt min grej men det får gå det också.
Har lite svårt att bara sitt rätt upp och ner en hel dag och bara prata , lyssna och diskutera.
Tur att vi bara har såna dagar 1 gång om året på jobbet ;)

¤¤¤¤¤¤¤

DAGENS ORDSPRÅK:

*Var dig själv... för annars finns det ingen som du.*


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela