*Lenas lilla blogg*

Regnar ....

Publicerad 2010-05-08 13:14:24 i Allmänt,

Då har regnet nått Göteborg...=(

Nu har vi varit ute och gått runt lite här i stan...hamnade borta i Nordstan.
Sprang på en hel del folk som man känner...från hemtrakterna. 

Shoppade 2 toppar på REA...alltid lika kul att fynda...49.50 st. Det är bra pris tycker jag.

Vi satte oss i ett av alla köpcenter och tog en fika..Kul att bara sitta och prata och kolla in folket som passerar förbi.
Ett möhippe-gäng dansade och hade kul där i köpcentret också.

Nu är vi på hotellet och tar det lugnt nån timme sen ska vi ut och käka lite mat innan vi ska vidare till Ullevi för att kolla på Speedway...håller tummarna för att det inte ska bli inställt pga regn,
vore ju för j-vligt om det blev det.
Men vädrets makter rår vi inte på.....

HEJA HEJA AJ, FREDDE & Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela