*Lenas lilla blogg*

PSALM 199...inför badsäsongen..

Publicerad 2010-05-10 14:44:13 i Roligheter,

PSALM 199


Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor.

 Generande behåring, lyfts fram i solens ljus.

Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus.

De krav som sommaren ställer, förstör vår ledighet.

Vi sitter där och gnäller, fy fan vad jag är fet.

Fast vem vill motionera, när man kan sitta still.

Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till !


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Tycker denna är så himla bra.!
Vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: lindaaa ♥

Publicerad 2010-05-10 16:33:05

allt bra? :)

Postat av: Isabel

Publicerad 2010-05-10 17:11:15

Haha, härlig psalm :D

Postat av: mimo

Publicerad 2010-05-10 18:37:55

tycker den va skit bra =) passar mig nu när jag e gravid hehehe!!

Postat av: Knorkan - tävling pågår!

Publicerad 2010-05-10 20:10:18

Hej! Vill du vara med och tävla om ett armband från Cocoo? Besök min blogg för mer info =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela