*Lenas lilla blogg*

♥ MORSDAG ♥

Publicerad 2010-05-30 08:18:38 i Allmänt,

GRATTIS lilla ♥ mamma ♥ på morsdag där uppe bland molnen GRATTIS

Hoppas att alla mammor får en bra dag idag ... för det är ni värda.
Misstänker att många mammor får frukost på sängen.
Jag fick kaffe på sängen av min sambo ♥.

Fast jag kommer att tillbringa min dag på G & B arena som funktionär idag. :)
Bara hoppas på fint väder, annars blir det inget roligt att jobba på banan.

Så än en gång GRATTIS  alla mammor!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Denna ros ger jag till alla mammor

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-30 21:13:16

fin blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela