*Lenas lilla blogg*

Morron på er...

Publicerad 2010-05-01 06:15:04 i Allmänt,

Hoppas alla har klarat sig helskinnade genom valborg.

Så var det lördagsmorron då, och klockan är 06,09... pip.

Sitter här och dricker mitt kaffe och väntar på att klockan ska bli halv 7 så jag får ge mej iväg till jobbet.

Idag är det söndag fast det är lördag...alltså en röd dag..kom på det när jag var på väg till postlådan för att hämta tidningen... men tji fick jag... ingen tidning.

Men här får ni:

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Dagens ord:
"Om man talar sanning behöver man inte anstränga sig efteråt för att komma ihåg vad man sagt"

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kommentarer

Postat av: Bosse

Publicerad 2010-05-01 08:00:21

Ha en bra dag på jobbet då Lena!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela