*Lenas lilla blogg*

Måndags kväll

Publicerad 2010-05-24 22:35:03 i Allmänt,

Då var man hemma från jobbet igen då...
Varit en lugn och trevlig kväll.
Lite svårt att hitta alla köksgrejor bara..
dom hade börjat riva vårat kök på jobbet idag,
för vi ska få ett nytt.
Så nu ligger alla köksgrejer lite här å lite där ;)
Men köket skulle visst vara klart till helgen iallafall.
Så har jag varit på lönesamtal idag också, det gick väl skapligt tycker jag.
Inte för att jag tror att man får så mycket mer i lön för det.
Men nu är det gjort för denna gång iallafall.

Nu ska jag kolla lite på datorn och sen blir det sängen.


en liten söt bild ikväll oxå.
:)

Finns det något sötare än hundvalpar???
Blir så sugen på att skaffa en valp.
Men det räcker med dom två  4-benta jag redan har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela