*Lenas lilla blogg*

HOTELL OPALEN..

Publicerad 2010-05-07 15:51:23 i Allmänt,

Äntligen framme på hotellet.

Fick ett rum på 11:e våningen...jätte fint rum.. skillnad mot det vi hade här förra året.
Och vilken utsikt vi har.

Nu ska vi ta en cider/öl och koppla av en stund innan vi beger oss ut för att göra
Göteborg osäker...;)



alla som ska checkar in



vårat rum



vårat rum från annan vinkel



toan...duschen är in till höger


vy från fönstret


vy från fönstret


Kan även tala om att solen skiner för fullt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela