*Lenas lilla blogg*

Host host host...

Publicerad 2010-05-31 14:26:32 i Allmänt,

Har visst fått tillbaka min %&¤()=#/( hosta igen.
Eller rättare sagt jag har haft den hela tiden, fast nu är den värre igen.
Tror snart jag hostar upp alla inälvor eller lungorna eller alltihopa.
Sist jag var hos doktorn så hittade hon inget fel... men fick antibiotika "ifall" det var något fel.
Bra diagnos doktorn!!!
Fick även hostmedicin... men den är snart slut... så jag får väl ta och ringa vårdcentralen och beställa tid igen kanske. Så jobbigt att hålla på att hosta.
Folk tror ju man är sjuk...har ju bara en sån fruktansvärd rethosta.

Kommentarer

Postat av: mona

Publicerad 2010-05-31 14:34:14

Gumman jag ska verkligen försöka ta med hostmedicin!!! hoppas det inte är alltför otäckt! Kram

Postat av: Linn

Publicerad 2010-05-31 16:33:59

vad tycker du om min blogg ? :)

vad kan jag göra roligare ? :)

Postat av: mej själv

Publicerad 2010-05-31 21:07:58

å "MORMOR" glöm nu inte hostmedicinen då,,,syns i morron./KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela