*Lenas lilla blogg*

HOME SWEET HOME !!!

Publicerad 2010-05-09 19:29:37 i Allmänt,

Äntligen så är vi hemma igen...
eller rättare sagt vi har varit hemma några timmar nu...
 efter en speedway helg i Göteborg.

Så nu börjar allt återgå till sitt "normala" igen.
Några som blev glada när vi kom hem var iallafall våra små voffsingar.
I och försig så blir dom ju glada bara man går ut och stänger dörren och kommer in igen men iallafall...:)
Alltid kul när nån blir glad.

Snart blir det lite tv...misstänker att det är WIPEOUT på 5:an vid 20.00.
Då får skrattmusklerna jobba lite igen.


Förar presentationen på Ullevi


Nordstan i göteborg

och sist men inte minst .......


...jag i min mundering på Gp:t
Snygg va????

hahahahaha......

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2010-05-11 15:39:45

snyggf vill se dej i den i kväll när vi är på hemmaplan. 11 maj mot Vetlanda alltså.

Postat av: A

Publicerad 2010-05-11 16:10:20

god middag ;'D

Postat av: mej själv

Publicerad 2010-05-12 17:11:43

Nä Anki detta är min GP-mundering inget man har på dackematcherna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela