*Lenas lilla blogg*

Helgen snart slut...

Publicerad 2010-05-16 19:35:34 i Allmänt,

Då är snart denna helg över...*suck* :(
Inte blivit mycket gjort idag...men vad gör det. :)
Det är ju söndag och det ska ju va en vilodag...;)
Johanna kom med alla hundar idag igen... sin egen plus 2 lånehundar...
dom kom lagom till middagen...tror hon börjar lära sig när det är dax för käk...;)
Skämt åsido.... det är kul när det kommer besök.
Och solen lyckades vi se ungefär en hel minut idag... inte dåligt.
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 20.00 så jag får kolla på WIPEOUT... dax att använda skrattmusklerna då. :D

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()



Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2010-05-16 20:26:54

sv: tack! :)

Postat av: lanidag

Publicerad 2010-05-16 21:15:42

TJA. fin blogg! hur är det med dig?:D

OCH, har du hört vad som har hänt eller?:o kolla våran blogg så får du se...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela