*Lenas lilla blogg*

Sommartiden har börjat...

Publicerad 2010-03-28 22:18:53 i Allmänt,

Jaha , då fick man en timmes mindre skönhets sömn i natt... det kan aldrig sluta bra. ;)
Tog faktisk sovmorgon idag, började inte jobba förrän kl.11,30.
Så klockan var nog strax efter 9 när jag gick upp, det var ganska skönt att bara ta det lungt innan man skulle iväg till jobbet.

På vägen till jobbet såg jag 2 gäss som landat på en åker eller rättare sagt tillfällig sjö...nästan alla åkrar ser ut som små insjöar just nu. Vad smältvatten det är överallt nu...

På min rast tog jag en liten promenixa, var tvungen att gå ut en stund och få lite luft och nytt syre. Då kom en häger och  landade i ån.

Och nyss kom jag hem från jobbet och snart väntar sängen.

ΩΩΩ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela