*Lenas lilla blogg*

Sol...

Publicerad 2010-03-16 23:02:56 i Allmänt,

Solen har även idag lyst på oss... helt underbart...tack för det underbara SOL.
Idag gick vi grusvägen till Långebro på våran promenad, första gången sen snön kom. Äntligen så kan man börja gå lite andra rundor med vovvarna, man är ganska så låst vintertid till att bara gå vissa vägar som är plogade... om man inte vill pulsa i meterdjup snö som det varit nu i vinter. Jag vill iallafall inte det.

"Tollan" och " Orvar" kom å fikade idag,  lika trevligt som vanligt. Alltid kul att sitta å prata lite skit. Synd bara att det inte blir så ofta.

Kvällen har tillbringats i tv-soffan med tv:n på och handarbete i nävarna, mini pc:n på bordet så jag kunnat kolla lite dator ibland... men det verkar som om inte batteriet vill ladda som det ska i min lilla dator. I värsta fall får jag väl köpa ett nytt batteri.

Ikväll tog dogsen å jag en runda runt byn... inte en människa eller levande varelse syntes till...fast det är inte så mycket rörelse dagtid heller...så jag är inte förvånad. =)

ciao!!!
♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela